***تاپ تاپ قلب یه وروره***

دخملونه های دلم

سلامی به گرمی خورشیدSun

 

به تندی گردبادTornado

خوفین دوکسای من؟؟؟

روز اولمه که پست مینویسم...Computer

خیلی هیجانزدم Yahولی اگه نظر ندین ها...........!!!

اطلاعیه

مرگ دو طوطی ناکام را به صاحبشان(آجی جونم)تسلیت میگویم...

برای شادی روحشان...حالا دست دست...دست دست...

امسال سال شششششششششششششومیه.............!

نه برا منا...برا مریم ...

 

بزگریم

واااای . از هفته دیگه مجبورم برم مدرسه...

البته همون 29اسفند پیکمو حل کردم........!!!!!!

به کسی نگید ولی من پیک مریمو گم کردم....

داغه...حالیش نیس...

خو دیگه...آپم تمومید.

نظــــــــــــــــــــــــــــ ندی=xpeople_zombitalk.gif : 31 par 42 pixels. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 8 فروردين 1390برچسب:, |14:25 | فاطمه| |
De$ign: | ﻣﻴﺲ ﻫﺂﻧﮯ